Friday, June 18, 2010

Tragedi 18.06.2010

Al-kisahnya pagi tok tek, as usual pg keja kul 7.15 am berangkat dr umah. Dah la ari ujan, jalan licin n banyak orang mbak keta or motosikal berhati2. Tiba2 di simpang nak masuk kat area ofiz aku, adalah sorang makcik tok. Niatnya memang bait, so nya coba nak berik jalan aku untuk belok simpang ya. Tapi aku automatik jadi blur... belok ka iboh...


Hrmmmmm......




Tapi aku ambik keputusan untuk x belok coz ada sebuah keta Myvi macam laju jak kat belakang keta makcik ya. Then suddenly Myvi ya lost control and........


Keta makcik ya lalu kenak langgar oleh keta myvi ya tek..Sian nangga mak cik ya, niatnya yang baik untuk coba berik laluan ngan aku rupa-rupanya bertukar menjadi musibah.. Tapi aku bersyukur coz time makcik berik laluan ya aku xbelok. Mun sik nampak macam aku jak yang bersalah. As if like keta myvi and keta makcik ya emergency break becoz of aku curi jalan. Sewaktu kejadian tok berlaku, aku ada saksi iaitu 'Fred' mY staffmate. Time ya keta Fred ada kat belakang keta aku. Atleast mun ada apa2 berlaku or incase cdaknya tuduh aku yang menjadi penyebab berlakunya kemalangan ya, aku ada saksi untuk membuktikan aku xterlibat apa2 (^_^ ) . Anyway, aku bersyukur glak2 kerna aku xbelok time ya.

Syukur Alhamdulillah

No comments:

Post a Comment