Monday, May 10, 2010

mY storY (Last Episode)


Happy birthday 2 u.. Happy birthday 2 Fiq..Happy birthday 2 u!!!! semua orang belagu n wish hepi birthday ngan Fiq termasuk EX-GURLFRIEND Fiq!!!! Tapi aku polah cool jak.... I'm more prettier than her, ;p ahaks......... Malam ya , geram aku nangga olahan EX-GURLFRIEND Fiq ya!!!! Rasa nak ku pangkong palaknya pakei patung kura-kura kat tepi kolam rumah Fiq..... Tapi nasib bait mak Fiq ada kat sia wish birthday ngan anaknya Fiq....
"Fuh...Control urself Sha...." kata aku dalam ati tek..... Sik lamak rasa tek nak, tiba-tiba mak Fiq nunggah aku...Aduh, aku lalu nervous...."Pahalnya nunggah aku owh??" Time ya aku nang dah sik tentu nyawa gk dah..... Nak makan salah, nak dudok pun salah, nak agak mak Fiq pun rasa supan kedirik.... Lemah dah nyawa aku.... Tapi aku tek embak jak ati berani, ambik ati bakal mak mertua tek nak... Ahahahaha!!!!!
"Sha, masuk dalam k....Kitak diam cne?? Sama umo ngan Fiq ka?? Yarabi, kenak interview aku malam ya...Anyway nasib bait mak nya bait..... Aku rasa senang jak bercommunicate ngan nya.... Nang bait mak nya ngan aku (^_^)
Mulai ari ya, aku ngan familynya mula lah rapat...Arumbulaknya kedak lagu Kc & Jojo (All mY lIfe)....
Tarikh 08.02.2003 adalah tarikh kmk duak Fiq declare, time ya aku rasa heppi glak2..Xtauk camni aku nak madah hepi ya....
Aku dapat rasa tok lah relation aku yang akan kekal sampei bila-bila coz familynya semua ok, selalu datang rumah n hang out with my family....Tapi, jodoh adalah ditangan yang MAHA ESA, kita hanya merancang...TUHAN yamg akan menentukan... And kinek tok semua tok adalah tinggal kenangan.....

Fiq, i miss u.......288284

End



No comments:

Post a Comment